Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną AL Finance Sp. z o. o. dotyczący Wykonywania Czynności Agencyjnych w imieniu lub na rzecz Towarzystw Ubezpieczeniowych
Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.) AL Finance Sp. z o.o. (zwana dalej AL Finance) ustala regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (zwany dalej Regulaminem).
§ 1. Definicje
Przez pojęcia użyte w Regulaminie rozumie się:
-
Agent lub Usługodawca – AL Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach ul. Szewczenki 8, 40-855 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000646878, której dokumentacja przechowywana jest w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego rejestru Sądowego, NIP: 6751565906, REGON: 365855285, o kapitale zakładowym i wpłaconym: 8.750,00 PLN, wykonująca czynności w imieniu zakładów ubezpieczeń, polegające na doprowadzeniu do zawarcia umowy ubezpieczenia przez Użytkownika z wybranym przez niego zakładem ubezpieczeń, poprzez podjęcie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy ubezpieczenia oraz uczestniczeniu w zarządzaniu i wykonywaniu umów ubezpieczenia, w zakresie i na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. U. 2017 poz. 2486 z późn. zm) oraz niniejszym Regulaminie. Agent jest wpisany do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem 11232707/A na rzecz Towarzystw Ubezpieczeniowych wymienionych:
-
Na stronie internetowej w zakładce ‘Zaufani Partnerzy’ https://www.alubezpieczenia.pl/zaufani-partnerzy
-
W dokumencie ‘Informacja o Agencie Ubezpieczeniowym’ dostępnym na stronie https://www.alubezpieczenia.pl/informacja-agent
-
Po wypełnieniu formularzu do sprawdzenia Agenta w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych dostępnego pod adresem https://rpu.knf.gov.pl/search/agent
-
-
Call Center – serwis telefoniczny prowadzony przez Agenta
-
Kanały zdalne, Droga elektroniczna – sposób zawarcia umowy ubezpieczenia odbywający się poprzez:
-
Rozmowę telefoniczną z Pracownikiem Call Center
-
Pocztę elektroniczną na wskazany podczas rozmowy telefonicznej adres mailowy.
-
Formularz na stronie www.alubezpieczenia.pl
-
-
Klient – osoba korzystająca z usługi drogą elektroniczną.
-
Konsument - osoba fizyczna, która zawiera lub na rzecz której została zawarta umowa o świadczenie usług, w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
OFWCA – Osoba Fizyczna Wykonująca Czynności Agencyjne, pracownik lub współpracownik Agenta uprawniony do wykonywania w jego imieniu czynności agencyjnych na rzecz Zakładu Ubezpieczeń. Formularz do sprawdzenia pracowników Agenta (osób wykonujących czynności agencyjne) w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych jest dostępny pod adresem https://rpu.knf.gov.pl/search/agent.
-
OWU – Ogólne Warunki Ubezpieczenia stosowane w umowach ubezpieczenia zawieranych drogą elektroniczną, mające zastosowanie do ubezpieczeń oferowanych przez Agenta;
-
Pracownik Call Center – Pracownik Agenta będący OFWCA wykorzystujący serwis telefoniczny oraz mailowy do kontaktu z Klientami.
-
Strona internetowa – strona internetowa www.alubezpieczenia.pl
-
Towarzystwo Ubezpieczeniowe - podmiot prowadzący działalność polegającą na świadczeniu usług z zakresu ubezpieczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w imieniu którego, na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa.
-
Ubezpieczający – Klient zawierający Umowę ubezpieczenia z Towarzystwem Ubezpieczeń za pośrednictwem Agenta.
-
Umowa ubezpieczenia – umowa ubezpieczenia zawierana za pośrednictwem Agencji pomiędzy Towarzystwem Ubezpieczeniowym a Ubezpieczającym, zgodnie z postanowieniami OWU oraz Regulaminu;
-
Wniosek ubezpieczeniowy – wniosek o zawarcie Umowy ubezpieczenia, złożony przez Klienta drogą elektroniczną z Pracownikiem Call Center, ustalający warunki Umowy ubezpieczenia oraz stanowiący integralną część Umowy ubezpieczenia.
§ 2. Postanowienia ogólne
-
Podmiotem świadczącym usługi drogą elektroniczną przez jest Agent za pomocą kanałów zdalnych.
-
Regulamin określa:
-
rodzaje usług świadczonych za pośrednictwem Kanałów zdalnych;
-
warunki świadczenia usług za pośrednictwem Kanałów zdalnych;
-
wymagania techniczne niezbędne do wykonania na rzecz Klienta usługi za pośrednictwem Kanałów zdalnych;
-
zasady kalkulacji składki oraz zawierania umów ubezpieczenia;
-
ochronę danych osobowych;
-
odstąpienie od umowy ubezpieczenia;
-
odstąpienie od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną;
-
tryb postępowania reklamacyjnego.
-
-
Regulamin ma zastosowanie do umów ubezpieczenia zawieranych za pośrednictwem Agenta drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie tych ubezpieczeń, które proponowane są za pośrednictwem Kanałów zdalnych.
§ 3 Rodzaje usług świadczonych drogą elektroniczną
-
Agent świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:
-
udostępnienie informacji o oferowanych przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe ubezpieczeniach;
-
wykonanie kalkulacji składki dla Klienta;
-
umożliwienie złożenia Wniosku ubezpieczeniowego;
-
umożliwienie zawarcia Umowy ubezpieczenia;
-
udostępnienie informacji o Umowach ubezpieczenia zawartych drogą elektroniczną;
-
przyjęcie zamówienia Klienta na druki lub dokumenty, przyjmowanie od Klienta ustnych wniosków i dyspozycji związanych z zawartą Umową ubezpieczenia.
-
§ 4 Wymagania niezbędne do korzystania z usług drogą elektroniczną
-
Do korzystania z usług Serwisu niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika stałego dostępu do Internetu, jak również posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
-
Korzystanie z wszystkich funkcjonalności jest możliwe przy zachowaniu następujących minimalnych wymogów:
-
przeglądarka Internet Explorer w wersji co najmniej 11, Firefox w wersji co najmniej 37.0, Chrome w wersji co najmniej 42.0,
-
włączona obsługa Cookies i JavaScript,
-
minimalna rozdzielczość monitora 1024×768,
-
w przypadku usług Call Center wymagane jest posiadanie systemu teleinformatycznego umożliwiającego wykonywanie rozmów telefonicznych z funkcją tonowego wybierania numerów,
-
dane przesyłane przy użyciu formularzy elektronicznych w ramach Serwisu są chronione poprzez zastosowanie bezpiecznego protokołu Secure Socket Layer (SSL), szyfrowane za pomocą klucza o długości 256 bitów opartego o metodę szyfrowania TLS 1.2,
-
do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik, po uzyskaniu jego akceptacji, wprowadzane są pliki Cookies
-
posiadanie adresu mailowego z obsługą odbioru wiadomości o wielkości do minimum 20 MB.
-
§ 5 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Agencja świadczy nieodpłatnie usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
-
W przypadku połączeń głosowych Klient ponosi wyłącznie koszt połączenia telefonicznego, określonego przez operatora sieci telekomunikacyjnej.
-
Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu.
-
Regulamin jest dostępny na stronie www.alubezpieczenia.pl/regulamin. Klient może go swobodnie odczytać, wydrukować lub zapisać jego wersję elektroniczną na własnym komputerze lub innym urządzeniu końcowym. Rozpoczęcie rozmowy z Pracownikiem Call Center jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu oraz zawarciem z Agentem umowy o Świadczenie usług drogą elektroniczną przez telefon, bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
-
Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną jest zawierana także w przypadku, kiedy Klient zgłosił do Agencji wniosek o przekazanie informacji lub dokumentów na wskazany adres poczty elektronicznej. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail.
-
Klient może w każdej chwili zakończyć połączenie telefoniczne za pośrednictwem Kanałów zdalnych. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez telefon za pośrednictwem Kanałów zdalnych rozwiązuje się z chwilą zakończenia przez Klienta korzystania z połączenia telefonicznego z Pracownikiem Call Center – bez konieczności składania odrębnych oświadczeń.
-
Świadczenie usług drogą elektroniczną jest zabezpieczone przed dostępem osób trzecich.
-
Klient zobowiązuje się do niepodejmowania podczas rozmowy z Pracownikiem Call Center działań o charakterze bezprawnym, obraźliwym lub mogących wprowadzać w błąd.
-
Agent nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych, nieprawidłowych, niekompletnych informacji Pracownikowi Call Center, w szczególności w przypadku podania danych osób trzecich bez ich zgody lub wiedzy.
Agent nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z usług drogą elektroniczną i strony internetowej w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu.
§ 6 Kalkulacja składki oraz zawarcie Umowy ubezpieczenia drogą elektroniczną
-
Klient przekazuje dane niezbędne do kalkulacji poprzez formularz na stronie internetowej, podczas rozmowy telefonicznej lub drogą mailową.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za to, że podane przez niego dane są zgodne ze stanem faktycznym. Podając dane osób trzecich Klient oświadcza, że poinformował te osoby o tym fakcie i osoby te wyraziły zgodę na podanie ich danych, chyba że wiedza i zgoda taka nie jest wymagana przepisami prawa.
-
Informacja o Agencie oraz Pełnomocnictwa do czynności dystrybucyjnych znajdują się na stronie internetowej www.alubezpieczenia.pl/dokumentacja
-
Kalkulacja składki nie stanowi oferty w rozumieniu prawa cywilnego. Kwota wyliczonej składki może ulec zmianie, stosownie do zmian OWU, taryfy składek Towarzystwa Ubezpieczeń, z którym zawierana jest umowa ubezpieczenia lub zmiany danych wprowadzanych przez Klienta od momentu zapisania kalkulacji do dnia zawarcia Umowy ubezpieczenia.
-
Po dokonaniu Kalkulacji składki może zostać złożony Wniosek ubezpieczeniowy. Informacja o przejściu z etapu kalkulacji do złożenia wniosku jest przekazywana Klientowi przez Pracownika Call Center.
-
Dane niezbędne do złożenia wniosku oraz zawarcia Umowy ubezpieczenia podawane są przez Klienta Pracownikowi Call Center.
-
Jeżeli Ubezpieczający podał do wiadomości Agenta nieprawdziwe dane, mające wpływ na wysokość składki, zobowiązany jest do dopłaty składki wynikającej z różnicy pomiędzy składką, jaka należałaby się Towarzystwu Ubezpieczeń, gdyby podano dane prawdziwe a składką przyjętą w Umowie ubezpieczenia.
-
Zawarcie umowy ubezpieczenia drogą elektroniczną następuje po łącznym spełnieniu warunków:
-
przeprowadzeniu badania potrzeb Klienta;
-
dokonaniu Kalkulacji składki;
-
dostarczeniu Klientowi przed zawarciem Umowy ubezpieczenia:
-
Informacji o administratorze danych AL Finance Sp. z o. o.;
-
Informacji o administratorze danych Towarzystw Ubezpieczeniowych, w których doszło do kalkulacji składki;
-
OWU i dokumentu zawierającego informacje o produkcie ubezpieczeniowym Towarzystw Ubezpieczeniowych, których dotyczy przedstawiona propozycja ubezpieczenia.
-
-
Akceptacji przez Klienta OWU oraz warunków ubezpieczenia Towarzystwa Ubezpieczeń, z którym zawierana jest umowa ubezpieczenia,
-
Zapoznaniu się z Informacją Administratora danych osobowych Towarzystwa Ubezpieczeń, dokumentem zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz dokumentem „Informacja o Agencie AL Finance”,
-
złożeniu wniosku i przyjęcia go przez Agenta;
-
opłaceniu składki lub jej pierwszej raty.
-
-
Wysokość składki oraz warunki ubezpieczenia określają OWU i Umowa ubezpieczenia.
-
Kwota i termin płatności składki ubezpieczeniowej jest określony w Umowie ubezpieczenia lub przez Zakład Ubezpieczeń. Umowa ubezpieczenia zawierana przez telefon może być zawarta na własny rachunek Ubezpieczającego (tzn. Ubezpieczający jest jednocześnie Ubezpieczonym) albo na rzecz osób trzecich będących Ubezpieczonymi.
-
Po zawarciu Umowy ubezpieczenia drogą elektroniczną, Ubezpieczającemu wysyłane są zaszyfrowany hasłem plik zawierający polisę razem z Informacją Administratora danych osobowych, OWU, dokumentem zawierający informacje o produkcie na wskazany podczas rozmowy telefonicznej adres e-mail.
-
Dokumentacja jest dostępna również pod adresem www.alubezpieczenia.pl/dokumentacja
§ 7 Zmiana (aktualizacja) danych
-
Ubezpieczający, który zawarł Umowę ubezpieczenia drogą elektroniczną za pośrednictwem Agenta, zobowiązany jest zgłosić zmiany na polisie oraz zmiany danych osobowych (dotyczy Klienta Indywidualnego, Klienta prowadzącego jednoosobowo działalność gospodarczą, spółek osobowych) przesyłając w tym zakresie informację o zmianie danych na adres e-mail: kontakt@alubezpieczenia.pl lub w formie papierowej na adres: AL Finance Sp. z .o.o., ul. Tarasa Szewczenki 8, 40-855 Katowice.
-
Informacje dotyczące sposobu dokonywania zmian w Umowie ubezpieczenia udzielane są telefonicznie przez Pracowników Call Center Agenta.
§ 8 Odstąpienie od Umowy ubezpieczenia
-
Ubezpieczający, będący Konsumentem może odstąpić od Umowy ubezpieczenia bez podania przyczyn, składając oświadczenie do odpowiedniego Zakładu ubezpieczeń w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy lub od dnia przekazania mu przez Usługodawcę informacji, o których mowa w art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2019 r. poz. 134), jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane.
-
Ubezpieczający nie ponosi kosztów związanych z odstąpieniem, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 3 poniżej.
-
W przypadku rozpoczętego za zgodą Ubezpieczającego, będącego Konsumentem, świadczenia usług przed upływem terminów, o których mowa w ust. 1 i 2, Usługodawca lub Zakład ubezpieczeń może żądać zapłaty składki za okres udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
-
W niniejszym Regulaminie do Umowy ubezpieczenia zastosowanie mają postanowienia OWU, na podstawie których jest zawierana Umowa ubezpieczenia oraz ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych w przypadku ubezpieczenia OC.
-
W związku z zawarciem Umowy ubezpieczenia Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zgodnie z postanowieniami §10 Regulaminu.
§ 9 Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych Klienta uzyskiwanych przez Agencję przy świadczeniu usług elektronicznych przez telefon, o których mowa w § 1 ust.2 są Towarzystwa Ubezpieczeniowe wymienione w dokumencie „Informacja o Agencie AL Finance”, zamieszczonym na stronie alubezpieczenia.pl/dokumentacja.
-
Towarzystwa Ubezpieczeń, o których mowa w ust. 1 powierzają Towarzystwa ubezpieczeniowe powierzyły przetwarzanie danych osobowych AL Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Trasa Szewczenki 8, 40-855 Katowice, wpisanej 855do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000646878, o kapitale zakładowym 8 750 zł wpłaconym w całości.
-
Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego wynikającego z umowy ubezpieczenia oraz wykonywaniem czynności związanych z obsługą zawartej z danym Towarzystwem Ubezpieczeń przez Klienta umowy ubezpieczenia.
-
Dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1000).
-
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy ubezpieczenia. Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
-
Podanie danych osobowych wskazanych w § 5 ust. 8 Regulaminu, jest niezbędne do świadczenia usług wymienionych w § 2 pkt 3-6 Regulaminu, ze względu na ich rodzaj.
-
W przypadku nieudostępnienia przez Klienta danych, o których mowa w § 5 ust. 8 Regulaminu, Agencja odmówi świadczenia usług, o których mowa w § 2 pkt 3-6 Regulaminu.
-
Przesyłanie danych osobowych w systemie teleinformatycznym oraz proces autoryzacji odbywają się za pomocą bezpiecznego protokołu SSL lub protokołu https://.
-
Oferty Towarzystw Ubezpieczeniowych, komunikaty promocyjne i informacyjne Towarzystw Ubezpieczeniowych Towarzystw Ubezpieczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 mogą być przesyłane droga elektroniczną przez Agencję tym Klientom, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie takich informacji,
w szczególności udostępnili identyfikujący ich adres elektroniczny oraz wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. -
Klient może wycofać zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-
Wycofanie zgody, o której mowa w ust. 10, powinno zostać złożone na piśmie i przesłane odpowiednio na adres:
-
mailowo – na skrzynkę wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych: iod@alfinance.pl;
-
listownie – na adres AL Finance Sp. z o.o., ul. T. Szewczenki 8, 40-855 Katowice.
-
§ 10 Postępowanie reklamacyjne
-
Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji tj. skierowania wystąpienia do Towarzystwa Ubezpieczeń, z którym Klient zawarł umowę ubezpieczenia Towarzystw Ubezpieczeniowych, w których zgłasza on zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną przez Agenta danego Towarzystwa Ubezpieczeń.
-
Zasady wnoszenia reklamacji na usługi świadczone przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe opisane są w OWU otrzymanym z potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczenia.
-
W przypadku ewentualnych zastrzeżeń do usług świadczonych przez Agenta, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Reklamację, skargę lub zażalenie można złożyć odpowiednio:
-
mailowo – na skrzynkę reklamacje@alubezpieczenia.pl,
-
listownie – na adres AL Finance Sp. z o.o., ul. T. Szewczenki 8, 40-855 Katowice.
-
-
Złożona reklamacja powinna zawierać:
-
dane osoby składającej (imię, nazwisko, dane firmy, NIP, REGON, adres),
-
dane z umowy ubezpieczenia (numer, data, zawarcia),
-
opis zdarzenia, którego reklamacja dotyczy (wskazanie czasu, miejsca zajścia, uczestników, opis sytuacji),
-
wskazanie oczekiwań, bądź zastrzeżeń do usług świadczonych przez ALF,
-
podpis wraz datą i miejscem o ile reklamacja została złożona pisemnie,
-
adres korespondencyjny i e-mail.
-
-
Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone bezzwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Agenta reklamacji. Odpowiedź zostanie udzielona w postaci papierowej lub za pomocą trwałego nośnika. W przypadku złożenia przez Klienta wniosku o doręczenie odpowiedzi na reklamację drogą mailową – odpowiedź może być dostarczona pocztą elektroniczną.
-
W szczególnych skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie Reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, Agent przekaże Klientowi pisemną informację z wyjaśnieniem przyczyn opóźnienia, wskazaniem okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określeniem przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi nie przekraczającego 60 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Agenta.
§ 11 Odstąpienie od umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
-
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w dowolnym momencie, jednak nie później niż w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy ubezpieczenia. W tym celu Klient powinien poinformować Agenta o odstąpieniu od umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Klient może odstąpić od umowy:
-
mailowo – na kontakt@alubezpieczenia.pl
-
listownie – na adres AL Finance Sp. z o.o., ul. T. Szewczenki 8, 40-855 Katowice.
-
-
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną jest dostępny pod adresem www.alubezpieczenia.pl/odstapienie
-
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną nie skutkuje odstąpieniem od Umowy ubezpieczenia. Odstąpienie od Umowy ubezpieczenia dokonuje się na podstawie § 10 Regulaminu.
§ 12 Postanowienia końcowe
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w każdym czasie, w szczególności w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zmiany zakresu oferowanych usług, z zastrzeżeniem, że Agencja nie może modyfikować dokumentów, które zostały doręczone zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
-
W przypadku zmiany Regulaminu jego doręczenie będzie dokonywane poprzez jego umieszczenie na stronie www.alubezpieczenia.pl
-
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie ma prawo polskie.
-
Regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2023 roku.
Dokumenty do pobrania

Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną AL Finance Sp. z o. o.